Friday, November 20, 2009

fening lailats?

fenin2..
tengah fikir solution to ban myself of buying perfumes???
so far.. aku try utk xbeli selalu
tapi xbole la :(
asal jenjalan je aku xkan allure dgn benda lain melainkan fragrances :D
xkisah la tade make up pon..janji waaaaaaaaaaaaaaaaaangiii..
mesmerize me oh..

tapi rasa macam melampau2 plak byk perfumes..
wasted right?? tapi aku kan suka mende2 wangi?
monthly mesti nak beli satu..i'm too much sometimes
xkan la nak ctrl diri punye pasal
then if lalu kat perfume booths aku kene reverse thought assume bau2 perfume tu ta*i?
keeeennnnnnnnnooooooottt!!!
sah2 la wangi melepak!!
tak sampai hati nak feeling2 bau jamban hahahaha..

korg ade idea utk ban addiction aku ni??kekdg kopak husband aku eventho aku selalu ckp kat MrZane "tht's what husband is for??"
tepaksa bli utk wife die ni..kang xbeli balik nangis satu hari
benda lain xbeli tape lagik..
xde make up aku xheran sangat
tapi tabole kalo baju aku xwangi..hehehe
I'm attracted to the bottle shape too

tgk ni yang aku ada..
tu blom masuk yg dlm kete n travel bag
uwaaaaaaaaaaaa tolong aku

:(





perfume oh perfume.. jahanam duwet??

No comments:

Post a Comment