Monday, June 7, 2010


KL-Melaka-Sepang-KL

sangat penats memenuhi undangan perkahwinan
thanx d invitations
lately since kawen aku rajin plak attend wedding kawan
dah berdua ni senang la nak g memana
kebetulan aku dapat straight off
Thursday to Saturday
so merempit la ke sana sini dgn si zane



D'Village resort.. bilik kitorg ngadap Pool

Friday,
Kitorang stayed @ d' Village resort
nearby highway,mini malaysia n zoo
the rate charges on peak sbb kononnye dah cuti sekolah
ceittt...
kena tambah extra RM30 for standard chalet pool view
room die chomel je
okla for 2pax stay

senang utk kitorg pusing2 bandar Melaka..
if sesat pon bole tgk sign board menghala ke highway je
aku ni bukannye reti sgt melilau Melaka town

Dataran Pahlawan Shopping Mall seronotnye berada di sini tau...


Mahkota Parade- Tah nape si Zane ajak datang sni tah


tgk tu dapat barang akibat mengepau husband sbb kasik aku sedih2...


actually zane ajak makan kat satu restoran peranakkan kat town ni
Makko Restoran kalau xsilap
tapi dah tutup la
lagi pun aku sgt doubt sbb tade logo or tulisan HALAL
penting tu
sbb penah terkena sekali makan kat restoran Uncle Wong
a week after baru tau NON-HALAL
sipot tol.. tapi xpe, sbb x sengaja (harap2 camtu la)

At last , makan kat Nasi Lemak Antarabangsa je
xsesedap yang kat Kg. Baru
ala2 old skool nasi lemak bungkus dgn daun pisang
mcm nasi lemak mamak je..letak pinggan n alas daun pisang :D

Dah penats melilau2 sure la perut pon lapa tahap


aku plak demand skit la makan sate mcm xpenah jumpe sate je..hehehe


Saturday,
kitorg attend kenduri kat Felcra Bukit Sedanan, Melaka
my BFF kat opis, is now Puan Aishah melangkah ke jinjang pelamin
since 7 tahun berchenta
welcome to da club
alhamdulillah..
tgk gambo tawen die ni
tinggi cam galah
memang berjalan sblah die pun aku rase bantut je
walopon aku senior die 2 tahun
hehehe

then kitorg attend plak kenduri cousin kat Melaka jugak
kekenyangan melander woo
dedue bhuncettt
senang hatiii..


menggedik sblm g kenduri.. blur plak.. ala2 tiru one of opismate aku
yg amek gambo je nak muncung2 hahahah sorry bebeh..


me and the bride Puan Ecah


Tahniah... sama cantek sama tinggi...

gi ke Sepang plak
my FIL buat kenduri kesyukuran
sempena setahun perkahwinan Zane n Abang die serentak last year
Alhamdulillah... (Tade amek gamba daaa..aku jadi tukang cuci pinggan kat dapo)

last, back to Home Sweet Home
and esoknye
attend opismate's wedd lagi..
kat Hulu Langat
sib baek dekat if jauh jugak, mmg aku surrender la jawabnye
penat sgt

Cik Pah n inche Johan.. shweet


Bergambo dgn pengantin n opismate
itupun last minute menyelitkan diri yg xberapa nak solid ni...


Hmm..
sblm lupa,
to my BFF Miss J, Congrats for ur engagement
pasni tggu invitation kad la utk nasi minyak..
InsyaALLAH..

To Beloved BFF Samara @ Syahnaz,
Happy 1st Anniversary
sorry x gi kenduri awak last year since dedua naik pelamin serentak
Hopefully our marriage will last forever..
Hah jgn lupa taking care of ur little baby..
no diet!!
kasik baby mamam byk..

dah.. nak tido tata titi...




1 comment: