Thursday, June 3, 2010

A year!!!




tgk...comey kan jelly ni?xsanggup nak makan.. kaler2 gitu..

Alhamdulillah..

Setahun berlalu..

Yesterday was my 1st anniversary!!

1st June '10

-__-

huhuhu..

cam kejap je reached 1 year being married woman kononnye.


semalam masa balik keje. pukul 12.20

bukak je pintu. Si Zane Arep tersengih2 je

tetibe die wish “Happy 1st Anniversary sayang

then blushing..

hahahah


aku blur seminit.


maklumla tekejut

sejak bila dia ingat date2 penting dlm idup die?

tarikh kitorg couple dulu pon xpenah ingat hehe

kdg2 bday aku pon dia lupa

dgn muka selambe n tak maku aku hint2 die nak kasik die igt

selalunya hampeh la kan xkan ingat or buat2 xingat

so utk kasik die ingat bday aku, aku salu set reminder kat hp die kasik alert skit bday bini n ape hadiah aku nak.

kejikan?hahaha

thts the way it is..


Setahun perkahwinan

Memacam dugaan

Tipula kalo kata rumah tangga sentiasa aman n xde dugaan

Gaduh, gelak, ejek mengejek, majuk, sentap, xpuas hati... sume ada.

adat la kan.


mana ada manusia yang sgt perfect unless kita yg cuba utk jadik perfect at last ade jugak slack.

akula yang paling kuat sentap n majuk.. mestila aku.. (feeling2 dapat reward kejap..)

Alhamdulillah dia byk mengalah..(time kaseh Zane)

Aku ni kdg2 hangen kus2 tak menentu

Mencii!!


Syukur Allah kurniakan aku sorang husband yg penyayang n sagt memahami..

Thanx for landing me a shoulder to cry on

Selalu hiburkan sesama sendiri time2 PMS melande

Memahami yg aku ni suke berparty tanpa husband, merayap, travel without him... (toochheee)


Zane,

you mean so much more to me

more than words can ever say

You're everything in life to me

and I love you more each day

and always be yours..

InsyaALLAH..




Anniversary pre-celebration.. sungguh xromantic but at least he made my day!

4 comments:

  1. gstring?

    -syahnaz

    ReplyDelete
  2. Congrates dear!~

    Semoga berbahagia dan berkekalan di dunia dan di akhirat..

    ^__^

    ReplyDelete
  3. syahnaz ni x abeh2 dgn gstring.. hehehe ammat tu geli la..tokleh kasik..

    ayda: time kaseh.. harap2 walopon 'ribut taufan' kitorg akan berkekalan jugak.. amiin

    ReplyDelete
  4. so shwutittttt!

    ReplyDelete