Tuesday, September 8, 2009

penat

fuhh..
letihnye
since pagi kuar setelkan medical treatment
visit dentist, ENT, sakit puan...

jalan jam yang amat la since pose ni..
xkire waktu plak tu

semalam aku stucked @ Plaza Phoenix Cheras
jalan tgh renovate mcm siot punye sempit..
agak aku dlm 30 min gak la conjested kat situ
dah la tgh pms memang cepat hangin la kan..

aku haus..
aku minum... sambey layan lagu
minum lagi...
aku terpandang kiri
ade mamat kete sblah ushar aku
ramai plak tu
mulut terlopong tekejut
then buat sign cm mintak aku air..
sentap!
terus aku kejung keras straight je tgk depan

malu..
tapi aku wat tatau je.. ctrl supaya tak rase guilty..
padan muke korg..sape suh ushar aku lelama
dahla smlm panas gile mmg la HAUSSS...
xde makna nak pk malu dah..
basahkan tekak terasa nikmatnyaa..... >:)

cite kat Zane..
die ckp kalo die mamat kete sblah pon die sure hangen
tgk aku minum..jelous katenye..
drg xde xcuse utk tak berpose...
haaa tu la specialnye jadi pompuan..
7 days break monthly..
menopos tu lain cite la ye x?
hikhikhik..

selamat meneruskan puasa sume....
lagi seblas hari je lagi..
abeh pose..leh melaram baju raya

No comments:

Post a Comment