Thursday, September 10, 2009

redeem

Nokia N97 yang sangat adorable

Coach yg sememangnye best. Nak nak..


Hurm..
as a belated bday me..
i didnt redeem gift yet from my husband
xtau nak ape..
married life change me back for good again,
lots of thing i left behind
kalo x, gile perfume, handbag, watches, shoes..
after married x terasa nak beli pon..
all gone.
bagus kan?
even now so often catalog received
but still couldnt persue me to trust the word S.A.L.E
sbb aku asik pk nak makan sedap
Ketam Butter... uiyoooo..marvelous ok..
my weight has increased to 58 kg
compare to last 2 month ONLY 56kg
puase pon serupe mcm tak puase je bdn ni..
have to find solution to reduce..
hmm skang aku confused
tatau nak hadiah mane..
handphone atau hand bag..
tapi mcm pk not worth to buy
both are not my priority..
kalo beli hp canggih kang hilang lagi..
i just recent lost my beloved Nokia Express Music 5800 Touch Screen
sayang sangat..hilang kat Cavenzi plak tu..
mesti bangla2 tu curi
pastu x ngaku
pastu jadi jakun guna handphone canggih..
dekat sebulan aku nangis sebab xpenah2 hilang handphone
maybe ade hikmah kot..sungguh careless
pening...
korg ade suggestion utk aku redeem bende lain x?
ape yg menarik tolong suggest pls..
mesti redeem..
never say no to gift..hehe

No comments:

Post a Comment